TRESOČKE S CVETJEM

Živijo!

Nekaj dni nazaj smo se zopet družili s Tino na Facebooku. Naredila je čudovite voščilnice tresočke. Tudi sama sem poskusila narediti približek tem voščilnicam, pa mi akvarelno barvanje na način, kot ga je pokazala Tina ni najbolje uspel. Zato sem rožice pobarvala kar malo po svoje. 

Bel pravokotnik za ozadje sem najprej izrezala s pomočjo Mavelujeve šablone, ki je postala skoraj obvezna na mojih voščilnicah. Pripravila sem si še dva okrašena pravokotnika. Enega sem podložila pod mosgumo, v drugega pa izrezala besedo čestitke. Besedo čestitke sem izrezala tudi v mosgumo, zato je polnilo za tresočko lepo ločeno po črkah in se ne premika po celotnem okencu. 

Sestavila sem še dva cvetlična aranžnaja in jih zataknila pod pravokotnik s tresočko. Na robovih sem pustila da aranžma malo pogleda čez osnovo voščilnice in jo tako naredi malo bolj posebno.

Na koncu sem dodala še nekaj pikic glossy accentsa, ki sem jih razporedila po celotni voščilnici, nekaj pa še po rožicah.





Uporabila sem:
  • Rezalne šablone:
    • Mavelu: Zabavni pravokotniki
    • Najlepši par: Okrašeni pravokotniki
    • Najlepši par: Čestitke s cvetjem
  • Štampiljke:
    • Najlepši par: Čestitke s cvetjem
Voščilnice prijavljam na izziv:
Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara

Komentarji

Priljubljene objave