NOVO LETO, NOVI ZAČETKI, NOVE MAGNOLIJE

Živijo!

Po dolgem času se vračam k objavam. V mesecu decembru mi je za ustvarjanje konkretno primanjkovalo energije. Mesec ko bi morala največ ustvariti in narediti največ voščilnic je minil prehitro za vse obveznosti, ki so se mi nabrale. 

Letos pa upam, da bom z ustvarjanjem in objavljanjem bolj pridna. Ugotovila sem tudi, da mi objavljanje petkrat na teden predstavlja prevelik nepotreben stres. Če mi ne uspe sem samo slabe volje. Zato sem se odločila, da se bom letos potrudila objavljati vsaj parkrat na teden. Nič ne obljubim kolikrat to bo, upam pa da vsaj dvakrat.

Tako. Zdaj pa k voščilnicam. 

Po novem letu sem se zopet zapodila v moj najljubši kotiček - ustvarjalno sobico. Ustvarjala sem kot že dolgo ne. Glavo sem imela polno idej in nekaj je bilo potrebno čimprej ustvariti. 

Prve voščilnice, ki so letos nastale pri meni so spodnje - z magnolijami. Dolgo jih že nisem uporabila na svojih izdelkih torat pa se bile prve, ki sem jih potegnila iz omare. 

Z takšnim veseljem kot sem ustvarjala tokrat že dolgo nisem. 

Magnolije so odtisnjene na akvarelni papir, kamor sem jih embosirala z belim embosing prahom. Pripravljene motive magnolij sem pobrvala z distress inki. 

Za ozadje sem uporabila novo šablonico z opekami, ki sem jo nahrčkala v decembru. Tele opeke se res zakon. Z rezalno šablonico sem si naredila stencil šablono in jo uporabila na skoraj vseh voščilnicah, ki so v zadnjem času nastajale pri meni. Ozadje je preko stencil šablone posečeno z distress inki in na koncu poškropljeno še z perfect pearls pigmentnim prahom. 

Vse kar mi je za spodnje voščilnice še ostalo za narediti je bila izbira papirja za podložitev ozadja in izbira napisa za voščilnico. 

Vse sem lepo združila v celoto in nastale so čudovite voščilnice. 




 Uporabila sem:

  • Rezalne šablone in štampiljke:
    • MAVELU: Zabavni pravokotniki
    • MAVELU: Opeke
    • NAJLEPŠI PAR: Magnolije
    • NAJLEPŠI PAR: Vse najboljše 4
Voščilnice prijavljam na izzive:
Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara

Komentarji

  1. Oooo, ena je lepša od druge.In kombinacija opeke in magnolij je fantastična.

    OdgovoriIzbriši
  2. Oooooo waw Sara čudovite voščilnice so nastale ❤️❤️❤️

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave