PISANI MAKI

Živijo!

Dve novi voščilnici vam pokažem tokrat. Pred časom semm nabavila layering rezalne šablone od Altenew. Nekaj časa sem se jih kar malo izogibala saj nikakor nisem našla lepe barvne kombinacije za plastenje cveta. Potem pa sem v eni izmed trgovin našla set papirjev, ki so odlični za plastenje. 
Pripravila sem si cvet v dveh barvnih različicah, da sem lahko naredila dve voščilnici. Ko sem imela roži pripravljeni sem si pripravila še ozadje. Ozadje sem naredila s pomočjo embosing plošče, na katero sem predhodno nanesla barvno blazinico, da sem dobila lepo dvobarvo ozadje. Na izdelano ozadje sem nato prilepila voščilo in dva cveta. Voščilo sem izrezala iz  črnega kartona, prav tako kot tudi črno ozadje, ki sem ga podložila pod embosirano ozadje. 



Za izdelavo voščilnic sem uporabila:

  • Rezalne šablone: 
    • Najlepši par: Čestitke 4
    • Altenew: CAF Poppy layering
  • Embosing plošča:
    • Altenew: Ogranic linen 3D
Voščilnici prijavljam na izziv:
Za danes je to vse. Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara


 

Komentarji

Priljubljene objave