RUMENA VRTNICA NA MODREM OZADJU

Živijo!

Pred vami je tokrat luštna modra voščilnica. Načeloma sem jo izdelala za avgustovski izziv Vesele Hiške pa sem jo pozabila objavit pravočasno zato vam jo pokažem zdaj. 
Belo ozadje sem najprej posenčila z distress inki v treh modrih odtenkih. Ko sem dobila lepe prehode in bila zadovoljna s senčenjem sem celotno ozadje poškropila z vodo in malo počakala, da so se naredile svetle pikice. Ozadje sem nato posušila in izrezala z rezalno šablono Shutter cover die od Altenew. 
Tako izrezano ozadje sem nato prilepila na karton v črni barvi. 
V spodnji desni kot sem dodala še odtisnjen in izrezan cvet vrtnice. Na koncu sem z zlatim embosing prahom embosirala še napis in dodala par sekvinov in zaključila voščilnico. 



Za izdelavo voščilnice sem uporabila:

  • Rezalne šablone:
    • Altenew: Shutter cover die
    • Altenew: Bold blossom
  • Štampiljke: 
    • Altenew: Bold blossom
    • Darilnica Klavdija: Napisi
Za danes je to vse. Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara
 

Komentarji

Priljubljene objave