RUMENA TRESOČKA

Živijo!

V zadnjem času najraje ustvarjam z Altenew pripomočki. Najverjetneje je zato "krivo" AECP izobraževanje pri Altenew. Prvi del izobraževanja je za mano in res smo se naučili mnogo različnih tehnik. Ker pa mi po vsakem ustvarjanju ostane kar nekaj odtisov in izrezov, sem se tokrat cvetje odločila pobarvati v akvarelni tehniku z Ohuhu markerji. 
Tokrat sem se odločila narediti tresočko, ki  jo na voščilnici nisem naredila že kar nekaj časa. Tresoči element sem tokrat naredila kar iz ovala, ki sem ga imela ravno že izrezanega. Sam izrez ovala sem podložila s kappa ploščo; med izrez iz papirja in kappa ploščo pa sem nalepila še acetatno folijo. Oval s tresočko sem umestila na približno sredino, vendar pa sem ga nato zaradi cvetja in zelenja zamaknila malo v desno stran, da nisem rabila porezati lepih zelenih listov. Odtisnila sem še voščilo in dodala par sekvinčkov in tako končala voščilnico. 





Za izdelavo voščilnice sem uporabila:
  • Rezalne šablone:
    • Najlepši par: Kreativni ovali
    • Altenew: Peony bouquet
  • Štampiljke: 
    • Altenew: Peony bouquet
    • Darilnica Klavdija: Štampiljke z napisi
Voščilnico prijavljam na izziv:
Za danes je to vse. Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara


 

Komentarji

Priljubljene objave