ALTENEW AECP: EASY INK BLENDING TECHNIQUES



Živijo!

Tokrat smo se posvetili senčenju ozadja. Amy nam je predstavila par uporabnih trikov, kako čimlepše narediti senčeno ozadje.

Za prvo voščilnico sem uporabila štampiljko orhidej, ki sem jo nato izrezala s pomočjo pripadajočih rezalnih šablon.

Za voščilnico sem si pripravila še ozadje, ki sem ga posenčila le do sredine. Na voščilnico sem si odtisnila še napis v enaki barvi kot je posenčeno ozadje. Cvet orhideje sem za malo dimenzije privzdignila s 3d peno.


This time we focused on shading the background. Amy introduced us to a couple of useful tricks on how to make a shaded background as beautifully as possible.

For the first card, I used an orchid stamp, which I then cut out using the coordinating cutting dies.

I also prepared a background for the card, which I shaded only halfway. I also stamped a sentiment on the card in the same color as the shaded background. I lifted the orchid flower for a little dimension with 3d foam.








 

Uporabila sem:

Štampiljko:

·         ALTENEW: Spotted orchid

·         NAJLEPŠI PAR: Za posebno osebo

Rezalne šablonice:

·         ALTENEW: Spotted orchid

·         MAVELU: Zavabni pravokotniki

Altenew barvne blazinice: sunkissed, orange cream, autumn blaze, firebrick, caramel toffee, bamboo, parrot, olive

 

Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara



Komentarji

  1. This is absolutely gorgeous! I love the beautiful ink blend! Thank you for submitting your wonderful work to the AECP assignment gallery.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave