ALTENEW AECP: EASY INK BLENDING TECHNIQUES part 2

Živijo!

Nastala je še ena voščilnica tokrat  ozadjem iz vrtnic. Pa poglejmo kako sem voščilnico izdelala. Najprej sem si s pomočjo rezalne šablone izrezala dva velika pravokotnika z okrasnimi šivi. En pravokotnik sem posenčila z odtenkom forest glades, na drugega pa sem odtisnila vrtnice in nekaj zelenih listkov da sem dobila lep potiskan papir. Ko sem bila z rezultatom zadovoljna sem s pomočjo robne šablonice odrezala del papirja stran, da pride tudi spodnji zelen papir bolj do izraza. Pripravila sem si še napis zate in potiskan papir s pomočjo 3d pene zalepila na voščilnico.

 

Another card was created this time with a background of roses. Let's see how I made the card.

First, I cut out two large rectangles with decorative stitches using a cutting diel. I shaded one rectangle with a shade of forest glades, and on the other I stamped roses and some green leaves to get a nice patern paper. When I was satisfied with the result, I cut a part of the paper away with the help of an edge diel, so that the lower green paper also came to the fore. I also prepared an sentiment » for you« and pasted the printed paper on the  card with the help of 3d foam.




Uporabila sem:

Rezalne šablone:

·         MAVELU: Zate

·         MAVELU: Robne s šivi

·         MAVELU: Zabavni pravokotniki

Štampiljko:
ALTENEW: Vintage roses

Altenew barvne blazinice: forest glades, frayed leaf, rose quartz, puffy heart, purple wine, cosmic berry, soft lilac, lavender fields, midnight violet, deep iris

 

Se beremo kmalu z novo objavo.

 

Lp

 

Sara

Komentarji

Priljubljene objave