ALTENEW AECP: IRRESISTIBLE INKING TECHNIQUES

Živijo!

Tokratni del je bil namenjen tehnikam senčenja. Sara je pokazala par čudovitih tehnik. Sama sem se najbolj navdušila nad tehniko z valjčkom, ki je do danes nisem nikoli uporabila. Zanimivo je kako lepo ozadje se lahko naredi z uporabo valjčka in malo barve.

Uporabila sem Altenew blazinice. Najprej sem si pripravila zeleno barvo v odtenku Olive, ki sem jo kar dobro razredčila z vodo. Tako razredčeno barvo sem nanesla na valjček in začela nanašat na papir. Ker mi je bilo ozadje sicer zanimivo ampak malo preveč monotono sem si na isti način pripravila še drug odtenek zelene in ga površno nanesla čez pobarvano ozadje. Za drugi manjši kartonček sem izbrala odtenek Lavender fields in ga kar z blazinico nanesla na papir. Nastale so zanimive črte, ki celotno voščilnico še malo popestrijo.

Čas je bil za osrednji element. Iz moje zaloge vnaprej pripravljenih rožic sem izbrskala dva izrezka Queen Anemone v vijolični barvi. Cvetove sem podložila z 3d peno, zelene listke pa prilepila kar direktno na kartonček. Ostal mi je le še napis. Tokrat sem se odločila za izrez v črni barvi.

 

This time the part was dedicated to inking techniques. Sara showed a couple of wonderful techniques. I myself was most impressed by the roller technique, which I have never used to this day. It is interesting how beautiful background can be made using a roller and a little paint.

I used Altenew pads. First, I prepared a green color in the shade of Olive, which I diluted quite well with water. I applied the diluted paint to the roller and started applying it to the paper. Since the background was interesting to me, but a little too monotonous, I prepared another shade of green in the same way and superficially applied it over the painted background. For the second smaller card, I chose the shade Lavender fields and applied it to the paper with a pad. Interesting lines have been created, which add a little variety to the whole card.

It was time for the central element. From my stock of pre-made flowers, I picked out two Queen Anemone die cuts in purple. I lined the flowers with 3d foam and pasted the green leaves directly on the card. All I have left is an inscription. This time I opted for a black sentiment.





Uporabila sem:

  • Altenew ink: 
    • Olive, Moss, Evergreen, Soft Lilac, Lavender Fields, Midnight violet, Warm Sunshine
  • Štampiljka:
    • Altenew: Queen Anemone
  • Rezalne šablone:
    • Altenew: Queen Anemone
    • Najlepši par: Pravokotnik s šivi
    • Najlepši par: Vse najboljše 4
Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara



Komentarji

  1. Really gorgeous! You would think that this would be too much colour, but the distress look makes it very balanced.
    Thank you for submitting your work to the AECP assignment gallery.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave