52 CHRISTMAS CARD THOWDOWN: PARTIAL STENCILLING

Živijo!

Tudi tokrat sem se odločil sodelovati v izzivu 52CCT. Delnega šabloniranja s stencil šablonami še nikoli nisem uporabila na svojih voščilnicah. Punce so bile tako prijazne, da so nam na ogled postavile tudi dva videa, ki tehniko prikazujeta. Ko mi je bilo vse skupaj jasno kako naj to naredim, sem se lotila izdelave spodnje voščilnice. 

Stencil šablono krogov sem si pred časom naredila že sama doma, saj mi velikokrat pride prav. Bunkice na spodnji voščilnici sem senčila z distress ink . Za vsako bunkico pa sem uporabila dva odtenka distress ink. Svetlejšega in temnejšega. Motiv na bunkici sem senčila s temnejšim odtenkom. 

Dodala sem še lep napis in na roko narisala trakce na bunkici. Voščilnica je izpadla prav lušno in glede na to, da v decembru lovim zadnje trenutke za odpošiljanje voščilnic mi bo ta tehnika prišla zelo prav.



 

Uporabila sem:
  • Stencil šablone:
    • Tim Holtz: Doily THS 018
    • Najlepši par: Drobne snežinke
    • Aliexpress: Layering circle
    • Najlepši par: Voščila za vse priložnosti
Voščilnico prijavljam na izziv:
Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara

Komentarji

  1. that partial stenciling on the bulbs came out beautiful! You did a great job with the challenge at 52CCT! thanks for playing with us.

    OdgovoriIzbriši
  2. joliment coloré et fun, une très jolie création, merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito si se lotila naloge. Tudi sama sem tokrat ostala raje v varni coni pokazanega, pa bila na koncu prijetno presenečena z izdelkom.
    Hvala, da si se nam pridružila pri 52CCT, pridi še. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave