VELIKA MARJETICA

Živijo!

Pred kratkim sem v Rayherju nabavila malo starejšo Tinino rezalno šablonico. S Svojo velikostjo lepo zapolne prostor na voščilnici. Po dolgem času sem se lotila še smoshing tehnike, prav zabavno je bilo zopet malo packariti. Čeprav sem si za voščilnice pripravila več marjetic sem se na koncu odločila, da bom uporabila samo eno. Dodala sem še malo večji napis ter par kapljic glossy accentsa in tako zaključila voščilnico.



 Uporabila sem:
  • Rezalno šablono:
    • Rayher (Tina Baša): Marjetica
  • Štampiljka:
    • Ustvarjalni dotik: Ralog za nasmeh
Voščilnici prijavljam na izziv:
Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara

Komentarji

  1. Še posebej všeč so mi ozadja, ki si jih lepo zaključila s kapljicami. Krasni čestitki :) Hvala za sodelovanje v našem izzivu :) Pozdravček iz Ustvarjalnega dotika, Barbara.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave