CVETLIČNI RAJ

Živijo!

Tik pred odhodom na dopust sem prejela sporočilo, da me na Petrolu čaka paketek iz Maveluja. Kakor sem se veselila dopusta sem potem komaj čakala, da se vrnem domov in lahko pričnem ustvarjati z njimi. Čez vikend sem se tako prvič poigrala z novimi štampiljkami in nastalo je nekaj meni noro lepih voščilnic v vseh mogočih barvah. Po dolgem času sem zopet vzela v roke prozoren embosirni prah s katerim sem embosirala vse odtise. Odtise rožic sem nato pobarvala akvarelno z distress inki in pa CP blazinicami. Na koncu pa dodala še voščilo, ki je odtisnjeno z isto blazinico, kot pa so pobarvane rožice na osrednjem motivu. Tudi voščilo sem embosirala s prozornim embosing prahom.





 Uporabila sem:

  • Štampiljke:
    • MAVELU: Cvetlični raj
    • USTVARJALNI DOTIK: Ob rojstnem dnevu
Voščilnice prijavljam na izziv:
Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara


Komentarji

  1. Zelo lepa kolekcija cvetočih čestitk! Hvala za sodelovanje v našem izzivu :) Pozdravček iz Ustvarjalnega dotika, Barbara.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave