STEKLENICA VINA ZA 80 LET

Živijo!

Pred kratkim je 80. rojstni dan praznoval sosed. Spominjam se kako sem kot otrok večrat pobegnila k njim in se igrala z njegovimi vnuki. Še sedaj ko se kje srečamo, se včasih na hitro nasmejemo kakšni lumpariji, ki smo jo ušpičili. 

Sedaj pa k voščilnici. Za izdelavo ozadja sem uporabila stencil šablono z motivom opeke. Rjavo ozadje pa sem samo na hitro posenčila z enako distress blazinico, kot sem naredila opeko. Ker je bila samo rjava barva preveč pusta, sem nanjo poškropila še par kapljic vode. Vinsko trto, grozdje in steklenico sem izrezala iz barvnega fotokartona in malo posenčila. Kozarce pa sem na koncu prekrila še z glossy accents da so dobili malo sijaja. Ime in številko sem izrezala iz mirror kartona v zlati barvi. 
Preostalo mi je le še da voščilnico zalepim skupaj in jo podarim slavljencu.


 Uporabila sem:

  • Rezalne šablone: 
    • Rayher: Vinska trta
    • Marianne Design: Steklenica vina
    • Aliexpress: Numbers and alphabet
  • Stencil:
    • Aliexpress: Brick wall
Voščilnico prijavljam na izziv:
Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara

Komentarji

Priljubljene objave