OZADJE IN NAPIS

Živijo!

Iz dopusta sem se vrnila čisto preveč lena. Bi kar podaljšala še za kakšen teden. 

Zadnji trenutek sem naredila še nekaj voščilnic, da se lahko pridružim izzivu CRAFT-alnice. Najprej sem mislila, da bom naredila samo eno, potem pa me je barvanje s stencil šablonicami potegnilo in nastale so kar tri voščilnice. 




Voščilnice prijavljam na izziv:

Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara

Komentarji

  1. Krasna ozadja si izdelala. sem vesela, da te je izziv tako zelo navdušil. Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna ozadja, zadnje mi je še posebej padlo v oči. Je luštno po dopustu spet malo umazat mizo. Tebi je šlo odlično. Hvala, ker si se nam pridružila na CRAFT-alnici, kjer septembra gostujem. Keti

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna pisana ozadja si ustvarila :-)) Zelo lepe voščilnice so nastale!
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave