52 CHRISTMAS CARD THROWDOWN: POLAR BEARS/PENGUINS

Živijo!

Prejšnji teden sem se prvič malo poigrala z novo kolekcijo Najlepšega para. Celotna kojekcija ima jesensko-zimski pridih. V moji kolekciji se je zaenkrat znašel bolj tisti zimski del.

Ko pa sem malo brskala po spletu sem naletela na blog kjer punce ustvarjajo božične voščilnice skozi celo leto in glede na to, da imam v času božično-novoletnih praznikov vedno veliko voščilnic, ki jih je potrebno narediti sem se pdločila da se izzivu občasno pridružim. 
Tokratna tematika je namenjena pingvinom ali polarnim medvedom. Odločila sem se za pingvinčke. 
Mislim da so mi kar lepo uspeli. 



Uporabila sem:
  • Rezalne šablone:
    • Mavelu: Čipkasti krogi
    • Najlepši par: Objeta pingvina
    • Najlepši par: voščila in zastavica
    • Najlepši par: Voščila in zastavica - dodatek
Voščilnico prijavljam na izzive:
Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara 

 

Komentarji

  1. Super cute card - those penguins are absolutely adorable, Sara! Thank you so much for playing along with us at 52CCT this week. Rosi x

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna mi je....čudovito mi je, kako si modro barvo uporabila tudi za napis in se vse tako lepo poveže.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave