LUCASOV KRST

Živijo!

Pred kratkim sem dobila naročilo za voščilnico ob krstu malega Lucasa. Natančna navodila naročnice, so mi veliko pripomogla  k izdelavi. Voščilnico sem morala le še izdelati, glede na to, da je bilo povedano katere papirje naj uporabim in tudi kaj naj bo osrednji motiv. 
Za napis sem izbrala malo bolj "igrive" črke, ki sem jih iz papirja izrezala štrikrat, da sem dobila malo dimenzije na voščilnici.  Za piko na i sem dodala še par modrih rožic in vošilnica je bila končana, naročnica pa nad njo tako navdušena, da sem ji morala za isti krst narediti še eno voščilnico, ki pa vam jo pokažem v prihodnjih dneh. 


Uporabila sem:
  • Papirje:
    • LemonCraft: Boy's Little World
  • Rezalne šablone:
    • Cottage Cutz: Christmas Angel
    • Aliexpress: Bold alphabet
    • Mavelu: Čipkasti krogi
Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara

Komentarji

Priljubljene objave