IANOVO PRVO LETO

Živijo!

Pa je na vrsti še ena škatlica. LemonCraftovi papirji so mi zopet prišli še kako prav. Obe kolekciji tako za fantke, kot tudi za pučke sta božanski. Prve bloke papirjev sem že skoraj porabila tako da bo kmalu čas za nabavo novih.

Tokrat sem pripravila škatlico za fantka Iana in njegovo prvo svečko. Čeprav ne izrezujem ravno ne vem kako rada s škarjicami so ti papirji za izrezovanje naravnost čudoviti in sem se prav potrudila, da sem izrezala par slikic za v samo škatlico. Nastala je čudovita otroška škatlica. Manjkala ni niti tresočka na pokrovu škatlice.



Uporabila sem:
  • Papirji:
    • LemonCraft: Boy's Little World
  • Rezalne šablonice:
    • Najlepši par: Kvadrati s šivi
    • Najlepši par: Številke s šivi
    • Najlepši par: Okrasna pentlja
    • MFT: Large alphabet
Škatlico prijavljam na izziv:
Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara

Komentarji

Priljubljene objave