PREPROSTA 50-TA

Živijo!

Z izdelovanjem preprostih moških voščilnic imam še vedno težave. Zato če je le možno in se mi porodi kakšna ideja hitro naredim kakšno. Sicer so na mojih voščilnicah vglavnem rožice, tokrat pa temu ni tako.

Za osrednji motiv sem tokrat izbrala kar številko, ki sem jo izrezala iz enakega papirja kot je ozadje voščilnice. Samo voščilo pa sem tokrat odtisnila kar na bel fotokraton in ga umestila za samo številko. Dodala sem še nekaj Nuvo dropsov in hitra voščilnica je končana.


Uporabila sem:
  • Rezalne šablone:
    • NAJLEPŠI PAR: Številke s šivi
    • NAJLEPŠI PAR: Kvadrati s šivi
  • Štampiljka:
    • MAVELU: Za rojstni dan
  • Nuvo crystal drops: Navy blue
Voščilnico prijavljam na izziv:
Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara

Komentarji

Priljubljene objave