POROČNA KNJIGICA

Živijo!

Končno so se za kratek čas vrnile tudi poroke. Kako bo z njimi v prihodnje je še pod velikim vprašanjem. 
Vseeno sem v tem času naredila dve knjigici in eno škatlico. Prvo knjigico vam pokažem danes. Izbrala sem nežne bež odtenke za samo škatlico, kot tudi za okrasitev. Rožice so narejene iz foamiran pene. Malo se še lovim z izdelavo le teh ampak počasi bo. Za malo dimenzije sem pod rožice podložila malo sisala v natur barvi. Za okrasitev robov v notranjosti škatlice sem tokrat uporabila robni luknjač. Isti luknjač sem uporabila tudi za izdelavo žepka. 






Uporabila sem: 
  • Papirje:
    • Scrap and Me: Simple story 2 beige
  • Rezalne šablone:
    • Lady E design: Small flowers
    • Lady E design: Flower 9
  • Luknjač:
    • Vaessen Creative: Sweet & Petite
  • Nuvo crystal drops: Buttermilk
Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara

Komentarji

Priljubljene objave