ZALJUBLJENI TULIPANI

Živijo!

Tokrat sem si za izziv postavila izdelavo voščilnice za rojstni dan samo z Mavelu izdelki. Zadnje čase sem na spletu videla toliko različnih voščilnic s prav temi tulipani zato sem jih v svoji zbirki nujno potrebovala tudi jaz. Ko sem jih dobila sem si še isti dan naredila zalogo teh tulipančkov za naslednja dva meseca. 

Tri tulipančke v roza barvi sem kar takoj uporabila na spodnji voščilnici. Okvirčka sem prav tako izrezala z Mavelujevimi šabloni in uporabila roza Mavelu papir. Da pa je voščilnica v celoti narejena z izdelki Mavelu sem tudi za voščilo uporabila njihovo štampiljko in pripadajočo rezalno šablono. 


Uporabila sem:
  • PAPIR
    • Mavelu: Pravljične lučke
  • REZALNE ŠABLONE: 
    • Mavelu: Zaljubljeni tulipani
    • Mavelu: Rojstni dan
    • Mavelu: Zabavni pravokotniki
  • ŠTAMPILJKE:
    • Mavelu: Zaljubljeni tulipani
    • Mavelu:: Rojstni dan
Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara

Komentarji

Priljubljene objave