POROČNA KNJIGICA V MODREM

Živijo!

Še ena poročna knjigica je pred vami. Tokrat sem uporabila čudovite Maja Design papirje v modrem. Za poročne knjigice najraje uporabim prav te papirje. Tudi tokrat sem rože naredila iz foamirana; v resnici so se z papirjem dosti bolje ujemali kot na sliki. 
Uporabila sem tudi nekaj chipboard izrezkov, ki sem jih na nekaterih mestih pobarvala z Wink of stella markerjem in jih tako dodala malo bleščavosti. Tudi tokrat sem pod rožice podložila malo sisala v natur barvi. Za piko na i pa sem dodala malo pikic, ki sem jih tokrat naredila kar z glossy accents.



Uporabia sem:
  • Papirji: 
    • Maja Design: Vintage spring basics 4th of April
  • Luknjač: 
    • Vaessen Creative:  Sweet & Petit
  • Rezalne šablone: 
    • Lady E design: Small flowers
    • Lady E design: Flower 9
Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara




Komentarji

Priljubljene objave