ŠOPKI ZA UČITELJICE

Živijo!

Tokrat vam na ogled postavim tri voščilnice za učiteljice. Že dolgo časa sem hotela skombinirati šablonice Najlepšega para med sabo. Sedaj, ko jih takole gledam mi je kar malo žal, da nisem v šopek skombinirala še sivke. Tulipančki in marjetke super pašejo skupaj in lepo popestrijo sicer kar veliko voščilnico. Ponavadi uporabljam A6 voščilnice, tokrat pa sem za osnovo vzela voščilnico v velikosti A5 kar mi sicer ni v navadi.

Napis za na voščilnico sem oblikovala v Canvi, saj takšne napise hitreje oblikujem tam kot pa v Wordu.





Uporabila sem:
  • Rezalne šablone:
    • Najlepši par: Marjetice
    • Najlepši par: Okrašeni pravokotniki
    • Najlepši par: Tulipani.
Voščilnice prijavljam na izziv:
Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara

Komentarji

Priljubljene objave