PISANI ŠOPKI

Živijo!

Rožice imam vedno pripravljene na zalogo, za tiste čase, ko se mi ne ljubi barvati in izrezovati z rezalnimi šablonicami. Kar nekaj tulipančkov imam pripravljenih tudi od Najlepšega para. Tile tulipančki so zagotovo ena mojih najljubših šablonic, saj prav lepo zapolnijo voščilnico.
Za podlago sem si tokrat embosirala par ozadij in kartonček s tulipančki malo privzdignila s 3d penico.





Uporabila sem:
  • Embosirne plošče:
    • Nellie's choice: Small flowers
    • Nellie's choice: 3D flowers 3
  • Rezalne šablone:
    • Mavelu: Zabavni pravokotniki
    • Mavelu: Banerček
    • Najlepši par: Tulipani
    • Aliexpress: Numbers
  • Štampiljka:
    • Najlepši par: Za posebno osebo
  • Nuvo vintage drops: Chalk stick
Voščilnice prijavljam na izziv:
Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara

Komentarji

  1. Prekrasne voščilnice si naredila. Navdušena sem nad tvojim barvanjem, v oči pa so mi padle tudi embossirne srajčke.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave