POROČNI EXPLOSION BOX S TORTO


Živijo!

Kar nekaj časa sem brskala po spletu, da sem končno lahko prišča tudi do čudovitih Lady E design šablonic. Prvi dve šablonici sem si kupila na Artovem kreativnem tednu v Mariboru. Ko pa je Emilia izdala novo letošnjo kolekcijo mi je v oči takoj padla njena 3D tortica. Začelo se je iskanje kje bi jo sploh lahko kupila. V Sloveniji njenih šablonic ni mogoče kupiti, vsaj zasledila nisem nikjer. Nato pa sem na njeni spletni strani videla, da v bistvu prodaja svoje strani preko EBay. Takoj sem jih naročila in upala, da bo vse vredu z naročilom, saj sem tokrat prvič naročala preko omenjene strani. Teden dni kasneje so bile šablonice pri meni. Kolikor sem se šablonice veselila ko sem jo prvič videla, sem skoraj znorela, ko sem jo prvič sestavljala. Moj prvi poskus ni bil uspešen. Moj drugi poskus pa lahko vidite na sredini te škatlice. Del seta z 3D torto so tudi majcene rožice in listki, ki sem jih uporabila za okrasitev torte. 

Meni je ta škatlica zelo vščeč. Pa vam?





Uporabila sem:
  • Papir: 
    • Scrap and Me: Simple Story 2 beige
  • Rezalne šablone:
    • Najlepši par: Kvadrati s šivi
    • MFT: Double stiched square
    • Lady E design: Doily
    • Lady E design: 3D cake
  • Štampiljke: 
    • Najlepši par: Za posebno osebo
    • Mavelu: Življenje polno ljubezni
  • Nuvo crystal drops: Mustard gold
Škatlico prijavljam na izziv:
Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara


Komentarji

Priljubljene objave