52 CHRISTMAS CARD THROWDOWN: FANCY FOLDS

Živijo!

V tem tednu sem gostja na blogu 52CCT. Z veseljem sem pripravila voščilnico za tokratni izziv, ki se glasi FANCY FOLDS
Ko sem prejela elektronsko pošto z navodili in temo tokratnega izziva, sem najprej morala malo pogledati kaj vse fancy folds sploh so. Odločila sem se narediti easel card v obliki diamanta. Prvič sem se tega lotila in res je bilo enostavno narediti.





 


Upam da se nam pridružite na tokratnjem izzivu. 


Uporabila sem:

  • Rezalne šablone:
    • Mavelu: Čipkasti krogi
    • Najlepši par: Objeta pingvina
  • Štampiljke:
    • Mavelu
    • Najlepši par: Veselje ob praznikih
Voščilnico prijavljam na izziv:
Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara

Komentarji

  1. Sara s čudovito voščilnico si se nam pridružila kot GD.
    Vesela sem, da si sprejela izziv in tako zelo lepo okrasila naš blog.
    Prijetno jesen ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. What a beautiful card, with lovely warm colours. Thanks for being our guest designer at the 52CCT this week.

    OdgovoriIzbriši
  3. Now those are some fancy folds!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. superbe design Sara, tres original et complexe, merci d'être notre guest designer cette semaine, biz

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako čudovito čestitko si naredila in izbrala zanimivo obliko :-)) Vesela sem, da si naša tokratna gostja pri 52CCT.

    OdgovoriIzbriši
  6. Your little penguins are as cute as they can be, Sara! - They make those fancy folds look even more adorable!! Thank you so much for beeing our guest designer this week at 52CCT! Rosi x

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave