MPŠU: EMBOSIRANJE Z DOMA NAREJENO EMBOSIRNO SRAJČKO

Živijo!

Pa smo jo dočakale. Že osno leto zapored nas Tina razvaja z Malo šolo prazničnega ustvarjanja. Tudi letos sem se odločila sodelovati v njej kolikor bo le mogoče. Vsako leto nas nauči kaj novega. Tudi letos ni izjema. 
Embosirne srajčke ustvarjalke načeloma kar rade uporabljamo, saj s tem dodamo še več dimenzije voščilnicam. Da pa bi jo katera izdelala sama iz pripomočkov, ki jih ima na voljo doma, pa mislim da še nisem slišala. 
Prvi šolski dan je Tina poskrbela prav za to. Naučila nas je kako izdelamo embosirno srajčko kar doma. Ko sem prebrala naslov sem si najprej mislila, da tega pa sigurno ne bom mogla narediti in da doma nimam pravih pripomočkov. Pa sem se uštela. Vse kar potrebujemo za izdelavo so rezalne šablonice, plastična mapica za papirje in lepilo. 
Najprej sem iz seta rezalnih šablon izbrala dve manjši in jih večkrat izrezala iz akvarelnega papirja. Ko se mi jih je nabral že kar lep kupček pa sem poiskala še plastično mapo in jo odrezala na željeno dimenzijo. Izrezke sem nato z močnim lepilom nalepila na mapico in pustila, da se je dobro posušilo. 
Nato pa je prišel čas za ustvarjanje. Odrezano papir, ki je ustrezal izbrani osnovi sem embosirala z narejeno srajčko in dobila čudovit odtis. Ni tako izrazit kot pri kupljenih srajčkah ampak je vseeno dovolj viden. Na sredino papirja sem nanasla še malo modre distress blazinice, da se motiv na sredini bolje vidi. Vse kar mi je še preostalo je bilo da zalepim pingvinčka, nekaj darilc in voščilo. Voščilo in darilca sem malo privzdignila z 3D penico za še več dimenzije. 
Voščilnica je tako končana, srajčko pa sem si shranila za prihodnjič. Zagotovo jo še uporabim v letošnjem šolskem letu. 


Uporabila sem:
  • Realne šablone:
    • Najlepši par: Skodelica
    • Najlepši par: Objeta pingvina
  • Štampiljke:
    • Najlepši par: Veselje ob praznikih
Voščilnico prijavljam na izziva:
Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara

 

Komentarji

  1. Ja, velikokrat je potrebna samo ideja, pa si lahko veliko stvari izdelamo sami, tako kot je ta embosirna mapa. Všeč mi je tvoja in lepo se poda na krasno voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako zelo mi je všeč tvoj vzorček in pa voščilnica z njo je krasna! Vsekakor jo moraš še kdaj uporabiti...prelepa je, da bi stala v predalu.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave