VOŠČILNICE Z OZADJEM IZ DESK

Živijo!

V lanski šoli prazničnega ustvarjanja s Tino smo se naučii izdelati tudi takšna ozadja. Po skoraj enem letu sem se spomnila na njih in jih nekaj naredila za ozadja spodnjih voščilnic. 
Deske sem naredila s pomočjo plošče za utore. Na list fotokartona sem na vsake dva inča naredila utor s pomočjo kosti. Nekaj desk sem naredila ožjih tukaj sem utor naredila na pol inča. 
Ko sem končala z delanjem utorov sem najprej zapognila po vsakem utoru in s kostjo utrdila zapogib. Vsak utor sem nato posenčila z distres inki da so deske lepo vidne. Ko sem z deskami končala pa sem z blazinico direktno potegnila po robovih da je nastal lep zamazan videz. 
Pripravila sem si še nakaj tagov, ki sem jih izrezala v dveh različnih barvah, nato pa na zgornji del odtisnila voščilo in dodala še mašnico. 
Steklenico in grozdje sem izrezala iz barvnih fotokatronov jih malo posenčila in dodala na voščilnico. Kozarec pa je izrezan in paus papirja, na katerega sem predhodno zalepila obojesranski selotejp da se lepila praktično ne vidi. 
Številko sem prav tako posenčila v enakih odtenkih kot deske in jo na koncu premazala z glossy accents za malo sijaja. 
Nastala je cela četica voščilnic, ki so pripravljene, da poiščejo svoje lastnike. Meni so všeč. Pa vam?



Uporabila sem:
  • Rezalne šablone: 
    • Najlepši par: Odprti tag
    • Marianne Design: Steklenica vina
    • Rayher: Vinska trta
    • Aliexpress: Bold numbers
  • Štampiljka: 
    • Ustvarjalni dotik: Vse najboljše
Voščilnice prijavljam na izziv:
Se beremo kmalu z novo objavo

Lp

Sara
 

Komentarji

Priljubljene objave