MINI MARJETICE

Živijo!

Kakšen mesec dni nazaj sem naredila spodnje voščilnice v vseh mogočih barvah. 
Takšne voščilnice sem delala na začetku moje ustvarjalne poti, ko še nisem imela vseh teh pripomočkov za ustvarjanje, kot jih imam danes. Z lahkoto se takšno voščilnico naredi samo z osnovnimi pripomočki. 
Napisi so embosirani na vseh voščilnicah z platinum embosing prahom, ki je zelo lepa mešanica srebrne in zlate barve. Marjetice pa sem naredila s pomočjo luknjača in jih zlepila skupaj po dve in dve. Na sredino vsake marjetice pa sem dala še kapljico rumenih nuvo dropsov. Vse skupaj sem lepo razporedila po voščilnici in nastala je cela četica enostavnih voščilnic. 



 Uporabila sem:

  • Štampiljko:
    • Najlepši par: Ob rojstnem dnevu
  • Rezalno šablono:
    • Lady E design: 3D cake
  • Embosirno mapico:
    • Stampin up: Scripty 3D embosing folder
  • Papir:
    • Mavelu: Yummy vanilla, pink salmon, sweet ice cream, blue ocean, sweet lagoon, seafoam green, sunny yellow, sweet summer, orange sunset, tiny violet
  • Ostalo:
    • Embosing prah: 
      • Ranger: Platinum
    • Luknjač:
      • Heyda: Marjetica
    • Nuvo crystal drops: Dandelion
Voščilnice prijavljam na izziv:
Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara

Komentarji

Priljubljene objave