52 CHRISTMAS CARD TROWDOWN: BLUE, CRAFT & WHITE

Živijo!

Zadnje minute izziva pri 52CCT lovim s tole voščilnico. Tokratni izziv je bil narediti voščilnico v modri, kraft in beli barvi. 

Ker me je čas pošteno priganjal z izdelavo sem e odločila da bom zopet posegla po Sizzixovi šabloni Nordic winter saj z njo zdaj že hitro naredim voščilnico. Šablonico sem izrezala dvakrat - enkrat v beli in enkrat v modri barvi. Na zadnjo stran sem si prilepila obojestransko lepljivo folijo, da je lepljenje bolj enostavno in hitrejše. Ko sem imala ozadje zapolnjeno pa sem si iz enakih barv izrezala še napis, ki sem ga na voščilnici malo privzdignila z 3d penico.

Najprej sem mislila za osnovo voščilnice uporabiti voščilnico v kraft barvi pa mi ni bilo preveč všeč zato sem iz kraft barve raje izrezala še en okrašen pravokotnik in nordijsko ozadnje zalepila nanj. Vse skupaj pa sem nato prilepila še na osnovo za voščilnico in voščilnica je bila končana. 


Uporabila sem:

  • Rezalne šablone:
    • Sizzix: Nordic winter
    • Najlepši par: Okrašeni praokotniki
    • Najlepši par: Vesele praznike 3
Voščilnico prijavljam na izziv:
Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara

Komentarji

  1. Čudovita je tvoja praznična voščilnica :-)) Krasno šablono si izbrala in jo lepo uporabila!
    Hvala, ker ustvarjaš z nami pri 52CCT.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave