BOŽIČNI ARANŽMA 1

Živijo!

Druga učna ura v Tinini MŠPU je za nami. Tokrat je nalogo za nas pripravila Vladka iz Ustvarjalne skrinje
Naloga se glasi: izdelaj božični aranžma. Pred časom sem svojo zbirko rezalnih šablonic dopolnila z nekaj novimi Sizzix šablonami, ki so zelo primerne za zimsko ustvarjanje. Boični aranžma na spodnji voščilnici sem tako izdelala prav z njimi. Vse elemente za sestavljanje božičnega aranžmaja sem si izrezala in belega kartona, ki sem ga nato posenčila z distress inki. 
Aranžma sem si zamislila, da je obešen na opečnati steni, zato sem s pomočjo stencil šablone izdelala še zid. Na koncu mi je preostalo le še da izrežem napis, ki je prav tako pobarvan z distress ink blazinicami, vendar pa sem mu za malo sijaja nanesla še izdatno količino glossy accents.



Uporabila sem:

  • Rezalne šablone:
    • Sizzix: Božična dekoracija
    • Najlepši par: Veliko praznično voščilo
  • Stencil:
    • Aliexpress: Brick
Voščilnico prijavljam na izziv:
Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara
 

Komentarji

Objavite komentar

Priljubljene objave