ŠOPKI SIVKE


Živijo!

Tokratna objava je namenjena sivki. 
Šopke sivke sem najprej odtisnila na izbran papir z distress ink blazinicami. Vsaka sivka je dobila tudi svoje lepe senčke. Ko se mi jih je nabral že kar lep kupček sem morala z njimi tudi nekaj narediti. 
Hvala bogu so letos luč sveta ogledale pripadajoče šablonice, zato je ustvarjanje z njimi sedaj še lažje. 
Ko sem vse sivke imela lepo izrezane pa se je začelo prestavljanje papirčkov in iskanje primernega papirja za podlago. 
V svoji zalogi sem našla čudovit nežno vijoličast papir iz katerega sem izrezala spodnje okvirčke ki sem jih nato podložila pod sivko. Iz istega papirja sem izrezala še mašnice za šopek in številke. Kartončke s sivko sem podložila še 3D penico in tako dobila malo razgibanosti na voščilnici.
Preostalo mi je le še to, da poiščem en lep verz in s tem še dodatno zapolnim voščilnico. 



Uporabila sem:
  • Rezalne šablone:
    • Mavelu: Sivka
    • Mavelu: Mala mašnica
    • Najlepši par: Številke s šivi
    • Crealies: Crea-Nest-Lies XXL št. 72
  • Štampiljke:
    • Mavelu: Sivka
    • Mavelu: Najmlajša ali najstarejša
Voščilnice prijavljam na izziv:
Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara


 

Komentarji

Priljubljene objave