BOŽIČNI ARANŽMA 2

Živijo!

Še drugo voščilnico sem pripravila na temo božičnega aranžmaja. Ta je nekoliko bolj v vintage odtenkih. Tudi tukaj sem uporabila stencil šablono, preko katere sem senčila z distress inki. Ozadje je v bolj svetlih tonih zato je malenkost slabše vidno na sliki.

Tudi tokrat sem uporabila Sizzixove šablone v kombinaciji z šablonami Najlepšega para. 


Uporabila sem:

  • Rezalne šablone:
    • Sizzix: Colorize festive trims
    • Najlepši par: Veliko praznično voščilo
  • Stencil: 
    • Najlepši par: Drobne snežinke
Voščilnico prijavljam na izzive:
Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara

Komentarji

  1. Čudovita je, hvala, ker sodeluješ v Vesli hiški

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo, kako je lepa! Zelo vintage praznična je tvoja voščilnica. Čudoito si skombinirala barve in tudi izreze , da se vse sklada. Bravo! Hvala za tvoj obisk v Veseli hiški in lepo nedeljo ti želim Cara. Objem, Veana R. DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Sara, še ena krasna izpod tvojih rok.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita praznična voščilnica z zelo lepim vintage motivom. Hvala, ker si se nam pridružila v Veseli hiški. Sonja, DT

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita praznična voščilnica z vintage pridihom. Hvala, da sodeluješ v izzivu Vesele hiške.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave