BOGATA MOŠKA VOŠČILNICA

Živijo!

Punce pri CRAFT-alnici so nam tokret za izziv pripravile nalogo izdelati bogato moško voščilnico. V navodilu je pisalo naj bo voščilnica večplastna in naj uporabimo veliko izreezkov. Uporabljenih izrezkov na spodnjih voščilnicah je res veliko glede na to da sem za izdelavo uporabila samo tri rezalne šablonice. 
Dve rezalni šablonici sta od Cottage Cutz, ki mi jih je pred časom prijazno naročila Marina pa do zdaj še nisem imela volje, da bi se ukvarjala z vsemi temi izrezki. Čas ko smo doma je bil kot nalašč za to. Mislim da sem vsega skupaj izrezala vsaj petnajst izrezov šablonice Automotive Icons. Saj sem jih kar nekaj uporabila na spodnjem kvadratu, tako da sem si naredila svoj dizajnerski papir. Ker pa je pri meni v navadi, da če naredim eno voščilnico za rojstni dan, jih potem nastane cela vojska je bilo tudi tokrat tako. Avtomobilčke sem izrezala z  šablonico Racecars & Flags. Na zastavico pa sem umestila še številko in kompletno zastavico prekrila z glossy accents, da sem dobila še malo sijaja. 
Oba kvadrata sem po robovih osenčila še z sivo blazinico in tako dobila še malo dodatne dimenzije. 
Na koncu sem odtisnila še voščilo in manjši kvadrat z avtomobilčkom prilepila s 3D penico.

Upam, da moja voščilnica s tem ustreza kriterijem CRAFT-alnice.









Voščilnice prijavljam na izziv:

Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara


Komentarji

  1. Čudovita serija zelo lepo izdelanig voščilnic. res je veliko izrezkov, ki pa so lepo barvno usklajeni. Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo serijo moških voščilnic si naredila :-)) Krasno si jih sestavila.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Všeč mi je, kako si se lotila moškega izziva v Craft-alnici, kjer sem bila gostja izziva. Čudovita serija je nastala :-)
    Prijazne in vesele praznike ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave