DOMAČE VESELJE - 8. NALOGA

Živijo!

Tukaj je že 8. domače veselje, ki ga vsak dan dobimo pri pouku učiteljice Marine. Tokrat smo morale narediti voščilnico z uporabo večplastnih štampiljk. S to voščilnico sem kar malo zavlačevala. Namrec pred kratkim sem si naročila nove štampiljke vrtnic, ki sem jih hotela uporabiti. Vsa navdušena sem v četrtek odprla paket v katerem so se skrivale. Ko pa sem z njimi poskušala ustvarjati nikakor nisem mogla najti prave postavitve senc. V petek in soboto sem se še vedno trudila z njimi in obupala zraven. Ko pa sem v soboto zvečer po nešteto poskusih in uničenih papirčkih le dokočno obupala, sem za pomoč prosila kar našo učiteljico. Posnela je lušten video kako se pravilno namestijo sence in mi ga poslala, za kar se ji še enkrat zahvaljujem.V ponedeljek dopoldan sem že veselo odtiskovala in si naredila vrtnic za celo vas. Doma so rekli, da se pred mano še Cetis skrije tako sem jih štancala. 😂😂😂


Tole je bil rezultat po treh urah odtiskovanja. Ker pa za te čudovite štampiljke ni rezalnih šablon, mi ni preostalo drugega kot da v roke vzamem škarje in pričnem z izrezovanjem.

Zdaj pa k domačemu veselju. Glede na količino vrtnic, ki sem jih odtisnila in izrezala je bilo logično, da jih bom uporabila tudi na voščilnici. 
Ozadje za voščilnico sem izrezala s šablonico, na koncu pa ga še malo popestrila s ploščo za utore. Še malo vrtnic in mašnica in voščilnica je dobila svojo končno obliko. 


Voščilnici prijavljam na izziv:
Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara

Komentarji

  1. Čudovita voščilnica s prekrasnimi vrtnicami. Hvala, ker sodeluješ v Craftalnici.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita voščilnica. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo voščilnico si naredila :-)) Krasno si izrezala rožice.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave