ŠE DVE KRSTNI VOŠČILNICI

Živijo!

Obljubim, da sta to zadnji dve voščilnici za nekaj časa, ki sem jih naredila za zakramente. Pred časom sem si naredila ogromno bordur, ki so mi pri vseh teh voščilnicah za zakramente prišle še kako prav. Na ta način porabim kar nekaj ostankov papirja pa še veliko voščilnic uspem narediti v zelo kratkem času. 



Voščilnici prijavljam na izziv:
Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara

Komentarji

  1. Čipke imam zelo rada in ti si jih fantastično uporabila. Lepe voščilnice so nastale na tvoji mizi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudoviti krstni voščilnici. Vesela sem, da si ju postavila na ogled tudi v Veseli hiški.
    Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepi krstni voščilnici si izdelala. Hvala, ker si se nam pridružila v Veseli hiški. Sonja, DT

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga Sara ! Tvoji voščilnici sta prekrasni. Barvito ozadje z belo čipko in fantkom v molitvi sta popolni za naš Izziv. Hvala za tvoj obisk v Veseli Hiški in lepo ustvarjanje še naprej želim. Objem, Veana

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasni voščilnici si naredila. Zelo sta mi všeč kombinaciji papirja, ki si jih uporabila za ozadje v kombinaciji s čipko in osrtednjim motivom. Zelo praktično, da na tak način porabiš svoje ostnke papirja. Vesela, da si našo galerijo okrasila s tvojimi voščilnicami. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave