KANGLICE TULIPANOV

Živijo!

V zadnjih časih imam občutek, da ustvarjam samo še z šablonicami na katere sem že skoraj pozabila, da jih imam ali pa s takšnimi, ki so še praktično nove, kupljene po nekem trenutnem navdihu potem pa dolgo časa neuporabljene, ker ne najdem neke prave ideje kako jih naj uporabim. 
V te tulipančke sem se zaljubila, ko sem jihprvič videla. Potem pa z nakupom odlašala tako dolgo, da se jih pri nas ni dalo več dobiti Na koncu sem odkupila rabljene. Že nekaj časa nazaj. 
Zdaj pa sem se odločila da se bodo na moji ustvarjalni mizi znašli večkrat saj za sestavljanje sploh niso zahtevni in lahko z njimi na hitro naredimo voščilnico. 
Kot vedno sem si najprej vse izrezke pripravila iz belega papirja, in jih nato pobarvala z blazinicami. Včasih se sprašujem zakaj moram imeti toliko barvnih pairjev doma če pa jih skoraj ne uporabljam. Važno, da jih imam in da pospravljeni lepo izgledajo od daleč. 
Na izrezek kanglice sem nalepila še številko in odtisnila voščilo pod sam izrezek. Vse skupaj zalepila še na en pravokotnik in prilepila na voščilnico. Nastala je res krasna serija voščilnic v vseh mogočih barvah. 








Voščilnice prijavljam na izziv:

Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara

Komentarji

Objavite komentar

Priljubljene objave