DOMAČE VESELJE - 3. NALOGA

Živijo!

Tretji dan in tu je že tretja naloga. Tale pouk ni kar nekaj na prvo žogo. Ko nam je Marina povedala kaj imamo za nalogo, sem se morala malo usesti in poštudirati katere štampiljke sploh imam doma na voljo. 
Navodilo se je glasilo: na voščilnici uporabi samo štampiljke, motiv in besedilo morata biti iz istega seta štampiljk. 
Ker sem vedela, da želim na voščilnici uporabiti slovenski napis, je to precej zožalo mojo izbiro. Ostali so mi štirje seti štampiljk. Enega sem takoj izločila saj so na njem napisi, ki so primerni za božični čas. Nato pa so mi ostali še baloni, sivke in sončnice.
Sivko preprosto obožujem zato sem se odločila za to. Sicer sem naslednji dan, ko sem pripravljala voščilnico videla, da je tudi Marina naredila podobno voščilnico s sivko. Ker pa je bila moja že skoraj končana sem se jo vseeno odločila pokazati.
Na prvi voščilnici sem sivko odtisnila v dveh barvah - roza in vijolični in ji dodala še zelena steblca. Ker mi je tu in tam ostalo še malo praznega prostora sem naključno odtisnila še posamezne cvetke v obeh barvah. 
Tako pripravljeno ozadje sem zalepila na osnovo za voščilnico in čez prilepila še paus papir enake velikosti kot je ozadje. 
Da se ni napis na voščilnici preveč izgubil sem ga prilepila na temno siv okvirček in ga za malo dimenzije prilepila s 3D penico. 



Drugo voščilnico sem naredila z istim setom štampiljk v isti barvni kombinaciji, le da sem tukaj dodala še malo rumene barve. Namesto da bi odtisnila celotne šopke sivke, sem se tukaj odločila samo za posamezne cvetke. Z rumeno barvo sem odtisnila najmanjšo senco za cvetke, in tako po celotni površini potiskala drobne kvadratke. Tudi tokrat sem napis prilepila na temno siv okvirček, ki pa sem ga s paus papirjem malo posvetlila. Za piko na i sem poleg napisa odtisila še pentljo z isto vijolično barvo kot cvetke. Ker pa sem jo, da sem dobila lep odtis ostisnila večkrat zgleda pentlja skoraj črne barve.  


Voščilnico prijavljam na izziv:
Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara

Komentarji

Priljubljene objave