DOMAČE VESELJE - 7. NALOGA

Živijo!

Nov dan, nova naloga. Marina nam je tokrat pokazala tehniko, ki smo jo pomeje, da vse že malo pozabile. Namreč tokrat smo se lotile embosiranja z uporabo rezalnih šablonic. Ko sem začela z mojim ustvarjanjem sem preizkusila vse načine, ki so narisani na naših osnovnih ploščah. Kasneje pa na to tehniko mačce pozabila saj nisem videla potrebe po tej tehniki. Vesela sem, da smo jo tekom našega "šolanja" zopet obudile in z njo ustvarile čudovite in malce drugačne voščilnice. 

Tako kot Marina v svojem predstavitvenem videu sem se tudi sama poigrala s šablonico žarkov. Na sredino sem prilepila še  bel oval z enim mojih ljubših vezov. Za malo dimenzije pa sem osrednji del embosiranih žarkov prilepila s 3D blazinicami.



Voščilnico prijavljam na izziv:

Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara

Komentarji

Priljubljene objave