PISANE MARJETICE

Živijo!

Prejšnji teden sem naredila zopet eno kolekcijo pisanih marjetic. Kakšen mesec nazaj sem v nabiralnik dobila filc. Nikoli prej nisem ustvarjala z njim zato sem se tega prav veselila. 
Na prvi voščilnici sem osrednji motiv kanglice in marjetk v celoti izrezala iz filca. Sicer sem iz filca hotela narediti celotno kolekcijo voščilnic ampak najverjetneje doma nimam pravega lepila saj sem pri prvi voščilnici izgubljala živce ko tekoče lepilo nikakor ni hotelo prijeti, zato sem se na koncu odločila da bodo moje naslednje voščilnice kar klasične, iz papirja. 
Ko pa najdem ustrezno lepilo za filc pa jih sigurno naredim še v takšni izvedbi, saj mi je končni rezultat izjemno všeč. 









Voščilnice prijavljam na izziv:

Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara

Komentarji

Priljubljene objave