DOMAČE VESELJE - 2.NALOGA

Živijo!

Tukaj je že druga naloga, ki nam jo je na učni uri zadala učiteljica Marina. Tokrat je bilo potrebno izdelati voščilnico samo z uporabo rezalnih šablon.
Takoj ko sem slišala kaj je naloga sem se odločila, da bo voščilnica namenjena velikonočnim praznikom. Sicer nisem bila sigurna kakšno šablonico naj uporabim za napis, saj šablonice za velikonočne praznike nimam.
Najprej sem si izrezala štiri zunanje in notranje ovale in jih prilepila enega na drugega, da sem dobila malo dimenzije in tako voščilnica zgleda kakor  slika. Za notranjost sem uporabila svetlo moder papir na katerega sem nalepila izrezek trave in vse skupaj še enkrat izrezala z ovalom.
Za osrednji del sem vedela da bom uporabila zajčka z vozičkom jajc. Ker pa je oval premajhen sem iz vozička naredila košarico in jo postavila zraven samega zajčka.

Tako. Ostal mi je le še napis. Tokrat sem se želela izogniti črni barvi, ki jo drugače uporabljam za napise. Zato sem se odločila napis izrezati v isti barvi kot je največji kvadrat in tako povezati ozadje z samim motivom.



Tudi druga naloga je s to voščilnico opravljena.

Ker mi je ravno ostalo še nakaj izrezkov sem naredila še eno podobno voščilnico kjer sem izrezke senčila z blazinicami in zajčku namesto jajčke v šapice namestila korenček. 



Voščilnico prijavljam na izziv:

Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara



Komentarji

Priljubljene objave