DOMAČE VESELJE - 5. NALOGA

Živijo!

Z domačim veseljem sem v velikem zaostanku. Prejšnji teden je bilo pri nas vreme lepo in smo dneve preživljali zunaj, zato tudi nisem veliko ustvarjala. Sem pa si nekaj časa za ustvarjanje vzela v petek zvečer in v soboto. Naredila sem dober del nalog za domače veselje, dve pa mi še vedno ostajata. Počasi bom prišla na čisto in bom lahko naloge opravljala sproti.
Tokratno domače veselje je posvečeno embosiranju. Suhemu ali mokremu. Embosiranje s prahci načeloma kar precej uporabljam. Večino časa sicer posežem po prozornem ali belelm embosing prahu. Zato sem se tokrat odločila, da bom malo več uporabljala embosirne mapice. Tekom ustvarjanja sem jih nabrala kar lep kupček, vendar pa po njih ne posegam pogosto. Všeč mi je efekt, ki ga naredijo ampak sem prelena da bi menjavala sendviče na mojem sizzixu. Nedolgo nazaj sem tudi izgubila gumo, ki sem jo podlagala za boljši odtis embosing mapice. Preiskala sem vse pa je nisem našla. Ker pa mi neki na pol odtis ni všeč sem embosiranje skoraj čisto opustila. 
Je pa tole domače veselje kar brca v tazadnjo in sem zato nabavila novo gumo, da sem nalogo  naredila tako kot treba. Za en čas sem si embosiranih ozadij pripravila v naprej tako da jih bom sedaj s pridom uporabljala. Nastali sta dve voščilnici. Ena poročna in ena za kar tako, nekomu za lepši dan. 



 Voščilnici prijavljam na izziv:

Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara



Komentarji

  1. Zelo lepo in natančno si izdelala poročno voščilnico. Lepo si uporabila embosirano ozadje. Hvala, ker si z nami v Veseli hiški. Sonja, DT

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo, da si se odločila in naredila zalogo emboiranih ozadij.Tudi jaz pri svojem ustvarjanju veliko prmalo uporabljam embossirne sračke. Voščilnici, ki si ju sestavila sta res čudoviti.Meni delujeta tako nežno in elegantno. Lepo, da si se nam pridružila v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Sara hvala za obisk v Veseli Hiški s tvojo čudovito poročno voščilnico. Embossing ozadje je res enkratno! Pošiljam objem , Veana DT

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasno poročno voščilnico si naredila. Tako nežna je in elegantna. Hvala , da jo deliš z nami v Veseli hiški.
    Valerija DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave