DOMAČE VESELJE - 11. NALOGA

Živijo! 

Na velikonočni ponedeljek nas je Marina razvajala z novo tehniko. Rezalno šablono je bilo potrebno uporabiti kot stancil šablono. 
Nekaj izrezkov pravokotnika sem že imela pripravljenih. Zato sem pravokotnik v rezalno šablono pritrdila z washi trakom. 
Pravokotnik sem posenčila v dveh odtenkih rumene. Po odstranitvi iz šablone je prikriti del ostal lepo bel sredina pa rumena. 
Že prej sem se odločila da bom na voščilnici uporabila še en okvir v beli barvi. Ker je bilo ozadje preveč bele barve pa sem se odločila uporabiti še en pravokotnik, ki je bil posenčen z isto rumeno barvo kot sem jo uporabila na notranjem pravokotniku. 
Pavčkov verz je bil ravno pravi za tole voščilnico. Dodala sem še rumenega metuljčka in voščilnica je bila končana. 




Voščilnico prijavljam na izziv:

Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara

Komentarji

Priljubljene objave