DOMAČE VESELJE - 6. NALOGA

Živijo!

Še eno domače veselje vam pokažem danes. Tokrat smo se poigrale s ploščo za utore. S pomočjo plošče smo naredile ozadje za naše voščilnice. 
Naredila sem tri različice uporabe plošče za utore. 
Pri prvi voščilnici sem se odločila za minimalizem v belo vijolični kombinaciji. Čudovita Pavčkova pesem lepo popestri voščilnico in zapolni prazen prostor.


Pri drugi in tretji voščilnici pa sem za osrednji motiv uporabila ovalni okvir, ki sem ga za malo dimenzije nalepila enega na drugega. Za vsako voščilnico sem uporabila po tri izreze ovala. Še malo tulipančkov in bener z voščilom in voščilnici sta pripravljeni.



Voščilnici prijavljam na izziv:

Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara

Komentarji

  1. O,kako lep trio voščilnic si naredila. Če mene vprašaš si tole nalogo oziroma veselje naredila z odliko.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave