DOMAČE VESELJE - 1. NALOGA

Živijo!

V teh tednih, ko ostajamo doma se je Marina iz Mavelu odločila da nam bo prihodnje tri tedne krajšala čas vsak dan s svojim javljanjem v živo. Za ustvarjalke je pripraila čisto pravo šolo, sicer samo z eno učno uro, ki traja približno 30 minut.Kljub temu nam učiteljica Marina vsak dan zada eno domačo nalogo. 

Prvi dan smo dobile nalogo, kjer smo morale narediti voščilnico samo z osnovnimi pripomočki. Ta dan smo lahko na razne olajšave pri ustvarjanju kar pozabile. Štampiljke in rezalne šablone smo za en dan postavile v kot, da se malo odpočijejo. 

Pokazala nam je kako iz ostankov papirja naredimo luštno ozadje za naše voščilnice. 
Na začetku mojega ustvarjanja sem se takih ozadij posluževala kar velikokrat, nato pa sem z udobjem uporabe šablonic kar malo pozabila na takšno ustvarjanje.

Ker uporaba šablonic in štampiljk prav tako ni bila dovoljena, so mi prav prišle tudi Mavelu princeske, ki sme jih imela pripravljene na zalogo. Malo bolj sem se zamudila z izrezovanjem rožice.
Belo ozadje mi je bilo še malo preveč pusto zato sem ga okrasila s črticami, ki sem jih narišala kar s črnim markerjem. Predhodno sem na obeh majših kvadratih še zaoblila robove z luknjačem.

Napisa na voščilnico izjemoma nisem napisala. Tudi takšna voščilnica je prav luštna. Napis pa lahko po potrebi dodam še naknadno. 

Tako 1. domača naloga je malo z zamudo končana. Mi je pa izjemno všeč kako si je Marina zadala ta tritedenski tečaj Papirčkanje od A do Ž.
 

Voščilnico prijavljam na izziv:


 Se beremo kmalu z novo objavo. 

Lp

Sara


Komentarji

Priljubljene objave