DOMAČE VESELJE - 13. NALOGA

Živijo!

Naše druženje se počasi zaključuje. Ostale so nam le še tri naloge in luštnih druženj bo konec.
Za tokratno domače veselje smo se naučile kako z majhnim trikom pravilno odtisniti besedilo na zavit banerček. Uporaben in zabaven trikec, ki nas lahko velikokrat reši iz zagate. 

Najprej sem si za voščilnico izbrala papir s pikicami v vanilija barvi. Nato sem na enkat način kot pred parimi dnevi s pomočjo plošče za utore izdelala še ozadje za voščilnico. Kartončke za tulipančke sem imela že pripravljene, saj sem dan prej preizkušala blazinice, ki sem jih dobila in sem si takrat kar z blazinico pobarvala večje bele papirčke, ki so mi tokrat prišli prav. Ostala mi je le še izbira napisa. Tudi tokrat se nisem mogla upreti Mavelujevim štampiljkam in rezalnim šablonam. Zato sem iz enakega papirčka kot je eden izmed tulipanov izrezala še senco za besedico zate. Na senco sem prilepila še napis v beli barvi in tako sem imela polovico napisa že pripravljenega. 

Zdaj pa sledi zabavni del. Uporaba trikca, ki smo se ga naučili tokrat. Najprej sem si na rezalnik odrezala pravokotnik, ki je malo večji kot sam benerček. Šablonico benerčka sem izrezala s sizzixom nato pa sem izrez odstranila in tako dobila masko, ki jo bomo potrebovali v prihodnje. Masko banerčka sem nato z washi trakcem prilepila na vratca mistija tako da je lepo poravnana v enega od kotov. Nato pa sem izbrano štampiljko namestila kar po liniji maske tako kot sem želela imeti odtisnjeno. Vse kar mi je ostalo je še da odstranim masko iz vratc mistija in jo namestim na penasti del kamor ponavadi namestimo papirček. Izrezan baner sem namestila na masko vse skupaj pripela z megnetki in odtisnila besedilo. 


Voščilnici prijavljam na izziv:

Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara

Komentarji

Priljubljene objave