DOMAČE VESELJE - 9. NALOGA

Živijo!

Tokratno domače veselje je bilo senčenje. Tehniko senčenja smo lahko uporabile na kakeršenkoli način, bodisi kot senčenje ozadja ali pa senčenje izrezkov. 
Odločila sem se, da tokrat naredim malo bolj moško različico voščilnice, saj sem skozi vse naloge delala voščilnice le za ženski del. 
Sam venček in napis sem izrezala iz yupo papirja, ki sem ga pobarvala z alkoholnimi tuši. Venček sem še malo privzdignila in pod pobarvani del prilepila še tri izrezke iz fotokartona. 
Prav tako sem iz belega fotokartona izrezala še zastavico in listke ter želodke. 
Listke in želodke sem posenčila z distress inki.

Voščilnico sem si zamislila kot okras na zidu. Zato sem s pomočjo stencil šablone izdelala še opečnat zid. Čez vse skupaj sem na koncu zalepila še voščilo na zastavici, ki pa sem jo malo podložila z 3D penicami  za malo več razgibanosti. 




Voščilnico prijavljam na izziv:

Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara

Komentarji

Priljubljene objave