DOMAČE VESELJE - 12. NALOGA

Živijo!

V torek smo dobile že novo nalogo od učiteljice Marine. Tokrat je bila naloga kar izziv, saj smo morale uporabiti tako štampiljke za večplastno odtiskovanje, kot tudi pripadajoče šablone. Sama imam doma le dva Altenew kompleta - enega z vrtnicami in enega z orhidejami. Tako da neke velike izbire nisem imela. 
Za nalogo smo morale narediti voščilnico, kjer smo malo poguljofale. Namreč izbrati smo morale primeren barvni papir in potem še blazinico, ki se je približno ujemala z njim. 
Pri večplastnih voščilnicah ponavadi odtiskujemo od baze proti sencam. Tokrat pa smo korak z bazo izpustile in uporabile le sence. Za bazo pa uporabile barvni papir. 
Ker pa zaradi načina odtiskovanja tokrat ne moraš izrezati motiva s škarjicami so tukaj nujno potrebne rezalne šablonice. 

Najprej sem poskusila z vrtnicami a mi rezultat na koncu ni bil všeč. Zato sem se odločila, da je edina preostala moznost orhideja. 
Da sem se izognila nepotrebnemu živciranju iskanja pravilne barve papirja in prave barve blazinice, sem uporabila ostanek belega papirja in ga posenčila z izbrano barvo. Na ta pobarvan papir sem nato z mistijem trikrat odtisnila isto senco, da sem dobila razliko v barvi. Oba tako pripravljena cvetova in lista sem nato izrezala z ujemajočimi šablonicami. 
Ostalo mi je le še da voščilnico sestavim. Najprej sem za ozadje posenčila bel pravokotnik papirja v istem odtenku kot voščilnico. Na manjši pravokotnik pa sem z štampiljko še odtisnila steblo in sestavila orhidejo. Mogoče bi bilo bolje, da bi orhidejo postavila bolj v center voščilnice, ampak mi je všeč tudi tako. Odtisnila sem še lep verz in dodala nekaj Nuvo perlic, da sem tako zapolnila ostalo praznino na voščilnici.


Voščilnici prijavljam na izziv:

Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara

Komentarji

Priljubljene objave