DOMAČE VESELJE - 4. NALOGA

Živijo!

Četrta naloga mi je bila res pisana na kožo. Ustvariti je bilo potrebno mavrico in narediti napis v temni barvi. 
Mavrične voščilnice naredim večkrat. Preproste so za narediti, naredim jih lahko veliko na enkrat in si jih tako pripravim na zalogo. Vse kar potrebuješ je še en udaren napis in to je to.

Največkrat se pri takih voščilnicah poigram s senčenjem. Tokrat pa sem poleg senčenja uporabila še štampiljke in stencil šablono.

Pri prvi voščilnici sem uporabila štampiljko pikic. Vsako drugo vrsto sem malo zamaknila, da pike niso poravnane kot vojaki. 




Drugo voščilnico sem naredila z uporabo stencil šablonice. 



Še zadnja, ki sem jo naredila je nastala s senčenjem. Sicer sem malo zamešala vrstni red mavrice. Ampak mi je efekt bil vseeno všeč. Za piko na i sem z luknjačem zaoblila še robove in dodala par kapljic glossy accentsa. 



Težko rečem katera mi je najljubša. Meni so všeč vse tri. Vsaka je po svoje lepa in zanimiva. Če pa že morem izbrati mi je najljubša tista s stencil šablono. 

Voščilnice prijavljam na izziv:
Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara

Komentarji

Priljubljene objave