SLASTNA TORTA ZA ROJSTNI DAN

Živijo!

V tem tednu so nastale še tri vočilnice z tortico za rojstni dan. V originalu so bile štiri pa je eno doletela manjša nesreča in ji ni bilo mogoče več pomagati. 😅
Takšnih voščilnic mi vedno primanjkuje zato sem se jih tudi lotila pripravljati. Najprej sem z reliefno srajčko embosirala tri različne motive za vsako voščilnico po enega.
Osrednji motiv tortice sem izrezala z rezalbno šablono Cotage Cutz-Spring cake. Izrezane motive sem pobarvala z blazinicami in sestavila.
Na koncu sem dodale še napis in par kapljic Nuvo crystal drops. Nastale so tri luštne voščilnice, ki so pripravljene za podariti naprej.








Se beremo kmalu z novo objavo.

Lp

Sara

Komentarji

  1. Nadvse mi je všeč,da si za ozadje uporabila embosirne srajčke,ki dajo celotni voščilnici prav posebno noto.Ob tvojih torticah pa so se mi pocedile sline...njamiii :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave